poniedziałek, 28 grudnia 2015

Wosk Yankee Candlee HONEY BLOSSOM

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją mojego pierwszego w życiu wosku Yankee Candle. W całym internecie aż huczy od pochwał owych wosków więc zdecydowałam się zakupić jeden z nich. Sami zobaczcie jaki.


HONEY BLOSSOM- jedni kochają- drudzy nienawidzą. Zobaczmy co pisze o nim sam producent: Kobieca mieszanka różnorodnych kwiatów, słodkiego miodu, eleganckiego piżma, zwiewnej frezji i aromatycznego drewna. Bogate zestawienie, które odnajdziesz w Miodowym Kwieciu od Yankee Candle przypomni Ci najpiękniejsze perfumy jakie chciałabyś nosić codziennie. Zapach jednocześnie zdecydowany, jak i delikatny.


Szczerze mówiąc- zawiodłam się. Za cenę 7 zł otrzymałam piękne pastelowe cudeńko, które w opakowaniu zapowiadało się pięknie. Niestety po odpaleniu zapach totalnie nie mój. Miodowe kwiecie, jak mówi o nim producent, to zapach absolutnie zbyt nachalny. Po odpaleniu w kominku przyprawia mnie o zawroty głowy. Szczerze mówiąc obawiam się, że zraził mnie on do pozostałych wyrobów YC. 

 

 Także jeżeli tylko lubicie zapachy mocne, duszące, wręcz z nutą starodawnych perfum, którymi panie obficie spryskiwały swoje ubrania być może w ubiegłym tysiącleciu to musicie go koniecznie wypróbować. Jeżeli nie- trzymajcie sie od niego z daleka bo niestety tylko wygląda pięknie.

6 komentarzy:

  1. W takim razie ten wosk jest zdecydowanie nie dla mnie - nie przepadam za mocnymi, duszącymi zapachami. Moim ostatnim ulubieńcem jest chyba wszystkim już znany soft blanket :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez jeszcze nie kupiłam żadnego wosku YC ale dobrze, ze ten zrecenzerowalas bo stanowczo wykreślę go z listy :) i super, ze założyłaś bloga, będę zaglądać �� zapraszam tez do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja właśnie nie lubię takich zapachów :) Dobrze wiedziec
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ,że go właśnie nie kupiłam ,lecz mnie bardzo kusił.Pozdrawiam!!
    Zapraszam do mnie http://onesatynowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczka powinna być lekka i rozkoszująca sobą.. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń